LKQ ELIT

SWAG – опори амортизаторів, пильовики і відбійники амортизаторів

Виробник: SWAG Autoteile GmbH
Країна: Німеччина
Створення, центральний офіс: 1954 р., Діецінбах, Німеччина
Веб-сайт: www.swag.de
Сертифікати: ISO 9002

Продукція в асортименті «ЕЛІТ-Україна»:

  • Опори амортизаторів
  • Пильовики і відбійники амортизаторів
  • Сайлентблоки, опори двигуна і КПП
  • Муфти карданних валів
  • Важелі підвіски, тяги і втулки стабілізатора
  • Рульова тяга, наконечники і пильовики

Про компанію

Фірма SWAG була заснована в 1954 році і постачає по всьому світу запчастини для рульового управління, запчастини рульового механізму, пружні елементи й демпфери, амортизатори, глушники. З плином часу фірма зарекомендувала себе як постачальник якісної продукції, випускаючи запчастини для таких німецьких легкових автомобілів як Mercedes Benz, BMW, Porsche і багатьох інших. SWAG пропонує запчастини, які відповідають найвищим технічним стандартам виробництва.

Фірма знаходиться в м. Дітценбах, недалеко від Франкфурта. Таке центральне розташування забезпечує швидкий доступ до засобів повітряного, залізничного і навіть морського транспорту. У цьому ж місті розташований склад фірми, монтажні майстерні, офіс, що відповідає за упаковку і розсилку товару. Великий склад запчастин фірми гарантує швидкі терміни збору замовлень. Інформація про повний асортимент продукції, пропонованої фірмою, зібрана в 3-х каталогах: перший каталог присвячений запчастинам на двигун, другий – пружним елементам і амортизаторам, а останній – запчастинам рульового механізму. В асортимент запчастин до моторів входять в основному такі деталі: зубчасті ремені, натяжні ролики і пристрої для натягу ременя.

Опорний підшипник стійки амортизатора бере участь у процесах амортизації і демпфування автомобіля. Він, як верхня точка мобільного кріплення стійки, з'єднує амортизатор з кузовом і впливає на точність налаштувань кутів установки коліс. Опорні підшипники від SWAG надійно виконують свою функцію.

Обертатися і демпфувати – при тривалих навантаженнях

Опорний підшипник обмежує хід відбою амортизатора і піддається високим навантаженням. Через постійно мінливі навантаження стиснення та відбою (рис.1), які посилюються ще і через погані дорожні умови, ці деталі зношуються аж до повного виходу з ладу. Стан опорного підшипника стійки амортизатора слід перевіряти кожні 20 000 км, а через кожні 100 000 км його в будь-якому випадку необхідно міняти!

Рис.1. Рухи відбою і стиснення сприймає опорний підшипник стійки амортизатора

Конструкція і матеріал – сувора відповідність стандарту ОЕ!

У сучасних серійних автомобілів опора стійки амортизатора складається з гумовометалевого елемента – дуже стабільної і одночасно еластичної конструкції. Якість гуми визначається показниками твердості за Шором: якщо вона занадто тверда – це негативно позначається на комфортності їзди, якщо занадто м'яка – швидше зношується.

Опори стійок амортизаторів SWAG виробляються суворо у відповідності зі стандартами OE. Це стосується і конструкції, і матеріалів. Підшипник, як елемент опори стійки амортизатора, забезпечує поворотний рух стійки відносно кузова. SWAG пропонує опору і підшипник стійки амортизатора, як окремо, так і разом – як зручний комплект для ремонту (Рис. 2. SWAG professional SWAG Nr.32922502).

Рис. 2. SWAG professional: опорний підшипник

Експлуатація зношеної деталі несе в собі ризики для безпеки

При старінні гумовометалевих деталей гума в них стає крихкою, в ній утворюються тріщини. Коливання температури і забруднення, оливні відкладення підсилюють знос. Коли гумовометалева частина опори стійки амортизатора стає «м'якою», вона більше не в змозі демпфувати в повному обсязі. В цьому випадку, навіть якщо амортизатор справний, він не зможе точно виконувати свою функцію. Наслідки, що спостерігаються: від вібрацій на рульовому колесі, сторонніх стукотів на поворотах до пошкодження протекторів шин (нерівномірний знос, потертості) і проблем в системі АBS.

Зношені підшипники мають негативний вплив на геометрію осі, налаштування кутів коліс (рис. 3 і 4), через що, наприклад, доводиться постійно «підрулювати», щоб утримувати курс. Оскільки при сильному зносі опори амортизатора виникає тертя, то зусилля, необхідне при кермуванні, підвищується майже на 20%. Скорочується також і термін служби інших деталей: амортизатори; протектори шин; пружини; з'єднувальні і кермові тяги; наконечники рульових тяг.

Рис. 3 + 4: Вплив опорного підшипника стійки амортизатора на геометрію осі

Не робити справу наполовину

На підставі згаданих аспектів безпеки, слід в рамках чергової інспекції завжди перевіряти опорні підшипники амортизаційних стійок і в разі потреби замінювати їх новими. До речі, при заміні зношеного амортизатора слід замінювати і опорний підшипник стійки. Оскільки всі необхідні види робіт для цього ті ж самі, що і для заміни амортизатора, то логічно і оптимально замінювати ці деталі одночасно.

Великий вплив маленької деталі

Захисний кожух (пильовик), буфер стиснення (відбійник) і гумові монтажні шайби – це важливі, але приховані деталі підвіски, які часто недооцінюються. При цьому все, що було сказано щодо важливості опорного підшипника стійки амортизатора, вірно і щодо захисних комплектів (Protection Kits). Їх знос також небезпечний. Будь-яка вибоїна, і нерівності, каміння, що летять – це навантаження на матеріал відбійника, який з часом втрачає свою пружність і стискається.

Завдання гумових монтажних деталей – погашати вібрації, що передаються від нерівностей покриття дороги. Якщо гума з часом втрачає необхідну їй еластичність, то посилюється передача вібрацій на кузов автомобіля. Захисні комплекти повинні теж регулярно оглядатися і перевірятися при кожній інспекції та при кожній заміні амортизатора, і не пізніше, ніж через 100 000 км замінюватися на нові. SWAG пропонує захисні комплекти для всіх популярних європейських автомобілів у високоякісному ОЕ-виконанні.

Широкий асортимент

Продукт-менеджмент SWAG піклується про постійне розширення програми опорних підшипників стійок амортизаторів. SWAG уже зараз пропонує програму опорних підшипників і ремкомплектів опорних підшипників передніх амортизаційних стійок, яка покриває 82% з 300 найбільш продаваних європейських автомобілів і 91% з 100 найбільш популярних з них. У 2011 році SWAG розширила цю програму і для азіатських автомобілів.

Бренди: