LKQ ELIT

В центрі уваги – клієнти!

25 липня 2019

В центрі уваги – клієнти: у лондонському Уемблі відбулася перша лідерська конференція LKQ Europe

 

LKQ Europe, лідер європейського ринку автозапчастин для легкових автомобілів та комерційного транспорту, зібрав 270 своїх топ-менеджерів на конференцію в Уемблі, м. Лондон, 1 та 2 липня. Основна мета - розробка загальних стратегій щодо того, як забезпечити успіх своїх клієнтів у мінливому незалежному середовищі післяпродажного обслуговування.

Маючи понад 27 000 співробітників у 21 європейській країні, LKQ Europe регулярно обслуговує 700 000 клієнтів через свою мережу з 1 100 філій. У 2018 році сумарний оборот компанії склав близько 4,6 млрд євро. Європейська філія американської корпорації LKQ є провідним дистриб'ютором запчастин для автомобілів у Європі. Її представляють відомі регіональні групи ELIT, Euro Car Parts, Sator Group, Rhiag Group, AutoKelly, STAHLGRUBER Group та Mekonomen, а також спеціаліст в сфері утилізації Atracco.

Командний дух та змагання

На свою першу європейську конференцію лідерства LKQ Europe запросила 270 своїх керівників до футбольного центру Лондона - Уемблі. Це місце розташування символічно не тільки з боку формування командного духу та чемпіонських амбіцій, але й тому, що саме тут розпочалася історія успіху LKQ в 2011 році.

Нинішній голова корпорації LKQ і перший генеральний директор, Джо Холстен, а також нинішній президент і генеральний директор Нік Зарконе, приєдналися до заходу як спеціальні гості, надаючи мотивуючі інсайти. Важливі ділові партнери LKQ Europe, такі як Schaeffler, Hella, Mahle, Varta та деякі інші, виявили свою підтримку, взявши участь в організації конференції.

Виявлення тенденцій

Подія була присвячена обговоренню змін та підготовці до подій на ринку. Цитуючи Дарвіна - не найсильніший, найбільший чи найрозумніший з видів, виживає, але той, хто найшвидше реагує на зміни.

На зустрічі були розглянуті важливі довгострокові тренди та способи покращення пропозицій для клієнтів LKQ. На думку LKQ, до ключових тенденцій відносяться: консолідація ринків, зміна стратегій виробників транспортних засобів, поява нових дистриб’юторів, орієнтованих на продажі через Інтернет, дефіцит кваліфікованих механіків, обробка даних про транспортні засоби та вплив нових технологій, починаючи від розробок безпілотних систем до збільшення долі електричних транспортних засобів.

Джон Квін, генеральний директор LKQ Europe, підкреслив необхідність оперативних змін: "Зрозуміло, що ми не можемо припустити, що найближчі роки будуть нагадувати минулі, оскільки все змінюється швидше, ніж будь-коли раніше. Нам потрібно передбачити ці можливості та діяти. Ми всі повинні визнати критичну потребу в адаптації та змінах, оскільки існує велика можливість для LKQ активно формувати незалежний ринок продажу на користь наших клієнтів, працівників та акціонерів ".

Бачити можливості, а не загрози

Учасники конференції погодилися, що запорукою подальшого успіху є допомога нашим клієнтам будти лідерами.

Арнд Франц, операційний директор LKQ Europe, зазначив: "Нам потрібно пропонувати нашим замовникам все найнеобхідніше для успішного бізнесу - сервіс, підтримку, обладнання та навчання з нових тем, що виникають внаслідок змін технологій. Ми в LKQ маємо безперервно рухатись вперед для того, щоб отримати той ефект, який дозволить нашим клієнтам залишатися конкурентоспроможними. Нам потрібно підтримувати їх логістичними рішеннями, які забезпечують гнучкість та швидкість такі важливі для кінцевих споживачів ".

Це все про людей

Спеціальний гість Нік Зарконе, генеральний директор LKQ Corporation, зосередив увагу керівників на тому, що у майбутньому турбота про працівників буде настільки ж важливою, як і обслуговування клієнтів: "Нам потрібно залучати та утримувати найкращі таланти, які втілюють наші цінності. І нам потрібно допомогти нашим працівникам прийняти майбутні зміни, одночасно тримаючи клієнта в центрі уваги ", - заявив він.

Джо Холстен, співзасновник та голова корпорації LKQ, підкреслив важливість довіри у стосунках. Месседж Джо був особливо важливим, оскільки LKQ об'єднує найкращі компанії в галузі, кожна зі своєю історією та культурою. Щоб підняти LKQ Europe на наступний вищий рівень як "One LKQ" необхідно довіряти одне одному. "Довіра є ключовою для лідерства в бізнесі - довіра до себе, постачальників, вищого керівництва та довіри наших клієнтів до нас. І ми повинні заробляти цю довіру кожен день".

" Сьогодні для LKQ є велика можливість активно формувати незалежний ринок продажу на користь наших клієнтів, співробітників та акціонерів".

Джон Квін, генеральний директор LKQ Europe

"Ми повинні запропонувати нашим клієнтам все необхідне для успішного бізнесу".

Арнд Франц, операційний директор LKQ Europe

«Нам потрібно залучати найкращих у класі талантів, які втілюють наші цінності. І нам потрібно допомогти нашим працівникам прийняти майбутні зміни, одночасно тримаючи клієнта в центрі уваги ».

Нік Зарконе, генеральний директор LKQ Corporation

“Довіра є ключовою для лідерства в бізнесі - довіра до себе, постачальників, вищого керівництва та довіри наших клієнтів до нас. І ми повинні заробляти цю довіру кожен день.”

Джо Холстен, Співзасновник та голова правління LKQ Corporation