LKQ ELIT

Повернення легенди

20 березня 2020

Коштувати електрифікований VW T1 за попередніми даними буде від 64 900 євро.

Випуском  займеться невелика німецька фірма eClassics, що спеціалізується на переробці класичних Фольксвагенів (в основному «Жуків») в електромобілі, але його розробку контролювали фахівці заводу Фольксваген і електричну начинку для нього постачає Volkswagen зі своїх заводів в Касселі і Брауншвейгу.

Екстер'єр залишився практично незайманим, але кузов, зрозуміло, пройшов повну реставрацію. В інтер'єрі ж багато нового, особливо в передній частині, де розташоване місце водія. Сучасні компоненти по можливості стилізовані під старовину. Так, єдиний прилад з електронної серцевиною зроблений на базі оригінального спідометра. Магнітола з Bluetooth-передавачем і USB-портом нагадує класичний кнопковий радіоприймач. Планшет навігаційної системи вмонтований в стельову консоль. Підлога оброблена деревом, як на класичній яхті. Збереглися аналоговий годинник і поворотні кватирки в передніх дверях.

Акумуляторна батарея ємністю 45 кВт/год розташовується під підлогою в межах колісної бази. Електромотор в парі з одноступінчастим редуктором зайняв місце ДВС в задньому світлі і обертає задні колеса, його максимальна віддача - 61 кВт (83 к.с.) і 212 Нм. Динаміка розгону не афішується. Максимальна швидкість обмежена електронікою на рівні 130 км / ч. Запас ходу з повністю зарядженою батареєю - понад 200 км. На 50-кіловатній станції зарядити батарею на 80% можна за 40 хвилин.

Джерело: https://enovosty.com/news-auto/