Elit
Ваш поставщик автозапчастей в Украине - компания «Элит-Украина»

Гарантийные условия для сети Partner Elit

Умови надання гарантії на автомобільні запчастини, що реалізуються

ТОВ «ЕЛІТ-Україна» для автосервісів мережі  PARTNERELIT

1.  Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на запчастини :

-  неправильно підібрані за каталогом

-  пошкоджені під час монтажу/демонтажу, або встановлені з порушенням технології виконання робіт

-  з механічними пошкодженнями (пошкоджені в наслідок аварії ,недбалої експлуатації або спроби самостійного ремонту )

-  ознаками перегріву або нагару в наслідок порушення правил експлуатації чи технології виконання робіт

-  модифіковані при встановленні (змінення конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, то що)

-  що вийшли з ладу внаслідок зношування

-  комплектність подачі яких не відповідає комплекту покупки

-  деталі які використовувались в важких умовах (спортивні змагання, то що…)

-  порушення пункту 2.1

-  встановленні без дотримання вимог виробника стосовно технології заміни, в т.ч. без заміни супутніх компонентів відповідного вузла

-  акумулятори , що встановлені без перевірки стану електрообладнання (має бути відображено в наряд-замовлені)  ;

-  деталі системи охолодження , під час монтажу яких використанні матеріали ущільнення не передбачені технологічно ( герметики, силікони тощо)

-  деталі та  компоненти гальмівної системи що зазнали перегріву в наслідок порушення правил експлуатації, або несправності гальмівної системи.

-   на гальмівні колодки які встановлені без заміни або проточки гальмівних дисків;

-  компресори кондиціонерів які були замінені без обов’язкової промивки системи кондиціювання, заміни фільтра – осушувача та інших супутніх компонентів згідно вимог виробника та якщо не було надано документів підтверджуючих проведення відповідних робіт (заказ-наряд, акт виконаних робіт, тощо)

-  у наряд-замовленні СТО на установку яких не вказані (не проведені) обов'язкові супутні роботи, пов'язані, в тому числі, і з обов'язковою заміною інших запасних частин у відповідності з вимогами виробника.

-  за відсутності одного з документів передбачених пункті 2.2

 2.  Для оформлення рекламації автосервіс  має

2.1  На протязі 14 днів після зняття запчастини з автомобіля надати її з відповідними документами на склад філії ТОВ «ЕЛІТ-Україна»

2.2  Надати наступний пакет документів:

-  заповнений гарантійний талон (якщо передбачений заводом виробником) з печаткою продавця

-  копію наряд-замовлення СТО** на встановлення та зняття запчастини який має містити повну інформацію про СТО , автомобіль, перелік виконаних робіт і встановлених запчастин (з печаткою продавця)*

-  копію накладної чи чеку, згідно яких рекламаційна запчастина була придбана у ТОВ «ЕЛІТ-Україна»

-  акт рекламації, що заповнений на СТО, де встановлювалася запчастина,  з описом дефекту запчастини та детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилася заміна запчастини

-  висновок діагностики про відповідну несправність ( для елементів електрообладнання вартістю більше ніж 300  грн.  з ПДВ )

*  якщо виконавець робіт працює без печатки, надати копію витягу з державного реєстру про реєстрацію

**  не потрібен на продукцію Starline на суму рекламації до 1000  грн. з ПДВ, розповсюджується тільки на клієнтів фізичних осіб , які не зареєстровані як підприємці

3.  Для отримання компенсації гарантійної установки запчастин  автосервіс має :

-  оформлений договір на компенсацію гарантійної  установки 

-  надати стандартне оформлення рекламації

-  надати оформлене замовлення на компенсацію робіт, відповідно до форми актуально на момент оформлення гарантії заявки

4.  Зобов’язання  ТОВ «ЕЛІТ-Україна» по  розгляду  рекламацій:

-  в разі визнання випадку гарантійним, обміняти запчастину на нову або провести повернення товару *.

-  зобов’язання за цими умовами розповсюджуються на товар який було придбано в період знаходження клієнта в статусі PARTNER ELIT. В іншому випадку застосовуються стандартні умови надання гарантії компанії «ЕЛІТ-Україна»

* за умов , що відсоток рекламацій за підсумками попереднього кварталу не перевищує встановлених  нормативів

5.  Умови та терміни гарантії :

5.1  Датою відліку гарантійного терміну вважати дату монтажу запчастини на автомобіль, яка визначається з відповідного заказ – наряду виконання монтажних робіт

5.2  На групи товарів, що не вказані  п. 5.3 и 5.4 розповсюджується  гарантія  12 міс. чи 20 тис. пробігу

5.3 На деталі які використовуються в таксі – гарантія 3 міс. чи 5 тис.км пробігу крім тих груп товару для яких гарантійні зобов’язання не передбачені взагалі

5.4  На всі групи товарів виробництва BOSCH, (окрім акумуляторних батарей), гарантію підтримує мережа  гарантійних станцій «БошАвтоСервіс»

www.boschservice.com.ua/language1/points/index.html

5.4.На автозапчастини груп  з особливими умовами :

Амортизатори SACHS, KAYABA, BILSTEIN:

Встановлено один амортизатор / пружина підвіски

  Гарантія не надається

Амортизатори SACHS (за умов оцінки підвіски більш ніж в 4 бали (з 5-ти))

АмортизаториKAYABA

Амортизатори BILSTEIN (окріммодулів пневматичної підвіски)

24  міс. чи  40 тис. пробігу

 24  міс. чи  70 тис. пробігу

  12 міс. чи  20 тис. км. пробігу

BILSTEIN – модулі пневматичної підвіски:

- встановлені на оригінальному сервісі автовиробника (для автомобілів тієї  ж марки), які мають відповідну сертифікацію.

- встановлені на СТО що не має відповідної сертифікації   (оригінального сервісу )

  12 міс. чи  20 тис. км. пробігу

  Гарантія не надається

АКБ(BOSCH, ХТ, ТАБ,Starline):

Умови надання гарантії та інструкції з експлуатації, наведено в гарантійному талоні, що додається до акумулятора при продажу . Наявність повністю заповненого гарантійного талона – обов’язкова умова для розгляду рекламаційного звернення.

Акумулятори  XT, ТАВ,Starline

  24 місяці*

Акумулятори ВОSСН, Starline

24 місяці*

Акумулятори XT,TAB,BOSCH(серії «Т»),Starline що експлуатувалися попарно на автомобілях з напругою 24В (вантажний,тяжкий комерційний транспорт)

 12 місяців*

Акумулятори серії МОТО всіх брендів

12 місяців **

* - термін гарантії може бути змінено (в т.ч. збільшено під час проведення акцій), що буде зазначено в гарантійному талоні.

** - початком відліку гарантійного періоду вважається дата придбання АКБ (фіксується накладною покупки)

  - на акумулятори XT, TAB, BOSCH, Starline, які використовувались в таксі гарантія: 6 місяців

Витратні матеріали та запчастини (в тому числі мастила, робочі рідини, лампочки, запобіжники, тощо):

Витратні матеріали та запчастини

  Гарантія не надається

Склоочисники:

Склоочисники (всіх виробників)

 Гарантія не надається

 

Деталі кузова :

Деталі кузовакрім деталей оптики

 Гарантія не надається

 

Автомобільне скло :

Автомобільне скло ( лобове скло , скло салону )

 Гарантія не надається

Продукция STARLINE:

   

Вся продукція STARLINE

24 місяців*

* - термін гарантії на АКБ Starlineвизначений окремо в умовах гарантії на АКБ

Оригінальні запчастини*.

Оригінальні запчастини

6 місяців або 10 тис. км пробігу

* - Гарантійні випадки розглядає виробник. Термін надання відповіді замовнику – 1 місяць.

 Гідравлічне обладнання:

Домкрати пляшкові, підкатні, преси, крани для двигунів і стійки трансмісійні *

14 дней.

*- розповсюджується тільки на заводський брак, на виявлення якого відводиться 2 тижні з дня покупки;

- (термін гарантійного ремонту до 20 робочих днів / може бути збільшеній у випадку відсутності необхідних запчастин);

 Автоаксесуари:

Гарантія на аксесуари надається згідно умов постачальника товару на склад ООО «ЕЛІТ-Україна», термін розгляду таких рекламацій до 30 днів.

6.  Контактна інформація :

   Спеціаліст відділу рекламацій ТОВ «ЕЛІТ-Україна»   Іван Каліберда

  Кaliberdai@elit.ua  (044) 389-44-49