Бізнес — тренінг для керівників PARTNER ELIT
24 вересня 201519 вересня компанія «ЕЛІТ-Україна» при підтримці компанії ZFв рамках проекту PartnerElit
Мы провели навчання для керівників і менеджерів автосервісів мережі.На тренінгу розглядали сучасні можливості та інструменти розвитку автосервісу. Основну увагу приділили:
• аналізу існуючих клієнтів автосервісу
• роботі з різними категоріями клієнтів
• інструментам залучення та утримання клієнтів
• інструментам розвитку клієнтів до стану «постійний клієнт»
• формуванню і розвитоку команди на автосервісі
• ролі керівника для ефективної роботи команди автосервісу
• аналізу робочих процесів на СТО з точки зору людського фактору
• діям керівника в вирішенні актуальних проблем на СТО
• мотивації персоналу автосервісу
Прямо на тренінгу закріпили матеріал виконанням практичних завдань. Фотографії та відгуки учасників найкращим чином передають піднесену атмосферу, що панувала під час навчання.