ELIT

ТОП 10 найпотужніших гібридів

20 марта 2020

ТОП 10 найпотужніших гібридів

Найчастіше гібрид - це нудний, скромний в плані споживання палива автомобіль, що пересувається в межах міста переважно на електротязі і генерує занадто мало причин для радості. Однак, останнім часом ми бачили багато прикладів того, як додавання до і без того більш ніж здатному ДВС одного або декількох електромоторів виводить характеристики машини на небувалу висоту.

Тому давайте подивимося на десять найпотужніших гібридів з допуском на дороги загального користування. Серед них ви не знайдете Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid, силовий агрегат якого видає 685 сил, Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid з його 680 «кіньми», 608-сильний Polestar 1 і тим більше 573-сильну «Хонду» NSX. Просто тому, що всі вони заслабкі для цієї підбірки. Хто ж залишився?

  • Lamborghini Sian

Це перший серійний гібрид Lamborghini. Побудований на шасі «Авентадора» автомобіль отримав 6,5-літровий V12, що виробляє спільно з інтегрованим в коробку передач електромотором 819 сил. До сотні Sian прискорюється менш ніж за 2,8 с, а його максималка складає 350 км / ч.

  • Porsche 918 Spyder

Представлений на Женевському автосалоні 2013 року 918 Spyder тут же потрапив в шорт-лист крутих гіперкарів, де йому склали компанію McLaren P1 і Ferrari LaFerrari. Це був перший гібрид Porsche для звичайних доріг, який, до речі, виявився найслабшим в елітній трійці.

Середньомоторне авто з Цуффенхаузена оснащена силовою установкою на основі бітурбо V8 об'ємом 4,6 літра з віддачею 893 сили і максимальним обертовим моментом 1275 Нм. Porsche 918 Spyder розганяється до сотні за 2,6 с, до 200 км / год - за 7,2 с і до 300 км / год - за 19,9 с. Максималка - 345 км / ч.

  • McLaren P1

Дебютант 2013 року було наступником моделі F1, що вважалася колись найшвидшим в світі автомобілем. McLaren P1 оснащувався дуетом з електромотора і бітурбо V8, спільно які проводили 916 «коней» і 980 Нм крутного моменту. Максималка обмежена на 350 км / ч. До першої сотні P1 розганяється за 2,8 с, до другої - за 6,8 с, а до третьої - за 16,5 с.

  • Ferrari LaFerrari

Наступника прославленого Ferrari Enzo представили широкій публіці в 2013 році на мотор-шоу в Женеві. Це був перший автомобіль компанії з системою рекуперації кінетичної енергії. Силову установку складають 6,2-літровий V12 в парі з електромотором. Спільно вони видають 963 сили і 900 Нм крутного моменту. Скромна маса машини (всього 1200 кг) дозволяє набирати сотню менше ніж за 3 с, до 200 км / год розганятися без малого за 7 с, а до 300 км / год - за 15 с. Заявлена ​​максимальна швидкість гіперкара - 350 км / ч.

  • Mercedes-AMG One

Хоча цей гіперкар дебютував ще в 2017-му, він не повинен з'явитися на ринку принаймні до 2021 року. Все тому, що Mercedes-AMG One - за фактом прикритий кузовом болід Формули 1. Для попадання на дороги загального користування машині необхідно пройти досить довгий і складний квест. Силова установка, в складі якої працює наддувний 1,6-літровий V6, в сукупності видає 1000 сил.

  • Ferrari SF90 Stradale

Натхненний однойменною болідом Формули 1 SF90 Stradale став першим гібридом компанії з Маранелло, а також найпотужнішою і дорогий нової Ferrari в історії. Машина оснащена 4-літровим V8 з подвійним наддувом, який спільно з трьома електромоторами генерує 1000 сил. SF90 Stradale набирає сотню за 2,5 с, дві сотні - за 6,7 с, а максимальна швидкість гіперкара становить 340 км / ч.

  • McLaren Speedtail

Speedtail, новинка 2018 року, - це четвертий автомобіль в лінійці McLaren Ultimate Series після Senna, P1 і F1. Силова установка: 4-літровий V8, в парі з електромотором видає 1 036 сил. Гіперкар з кузовом з вуглецевого волокна набирає 300 км / год за 12,9 с і може розганятися до 402,3 км / год.

  • Aston Martin Valkyrie

Розроблена спільно з F1 Red Bull Racing двухдверка Valkyrie оснащується 6,5-літровим безнаддувних V12, спареним з електричним приводом від Rimac. Силовий агрегат, в якому використовується формульна система рекуперації кінетичної енергії KERS, видає в сукупності 1160 сил при масі автомобіля близько 1000 кг. У «Астоні» кажуть, що для розгону до максимальних 320 км / ч «Валькірії» потрібно менше 10 с.

  • Koenigsegg Regera

Regera мав замінити в лінійці Koenigsegg модель Agera. Заявлена ​​максимальна потужність силового агрегату в складі 5-літрового V8 Twin Turbo і трьох електромоторів складає 1500 сил, а піковий крутний момент досягає 2500 Нм. Для цієї машини навіть була розроблена оригінальна трансмісія з гідромуфтою і без будь-яких традиційних багатоступеневих коробок передач. До сотні Regera розганяється за 2,8 с, а до 300 км / год - за 10,9 с.

  • Koenigsegg Gemera

Найпотужнішим дорожнім гіперкакром з коли-небудь побудованих стала інша модель все тієї ж шведської компанії Koenigsegg - Gemera. Вона повинна була вперше здатися на публіці в рамках Женевського автосалону, скасованого через короновірус. У рух Gemera приводиться 2-літровою бензиновою бітурбо «трійкою», парою електромоторів на задній осі і ще одним на передній. Сукупна віддача такого агрегату - 1700 сил і 3500 Нм крутного моменту. А до сотні Gemera розганяється за 1,9 с.

Джерело: https://www.avtomir.ua/