Як обслуговувати корпоративний автопарк без зайвих зусиль
13 червня 2024Компаніям, чий бізнес пов’язаний з використанням власного автопарку, постійно доводиться дбати про його технічний стан. Адже автівки потребують обслуговування, причому не тільки регулярного, а й непередбачуваного. Знайти професійну СТО, домовитись про співпрацю, організувати огляд техніки, закуповувати запчастини — на все це іде чимало часу і зусиль. Утім, на ринку є компанії, готові позбавити клієнтів цих клопотів. Приклад – «ЕЛІТ-Україна». Компанія створила мережу автосервісів по всій країні і систему обслуговування корпоративних автомобілів через формат єдиного вікна.
Що це таке і як працює?
Хто такі «ЕЛІТ-Україна» і що таке «єдине вікно»
«ЕЛІТ-Україна» – великий імпортер і один з лідерів ринку запасних частин для легкових автомобілів, комерційного транспорту і мотоциклів, а також обладнання для СТО.
В Україні компанія працює вже майже 30 років і має чималий досвід обслуговування авто різного класу. Зокрема, і корпоративного транспорту. Чудово знає, як організовані відповідні процеси, та як їх можна оптимізувати, зробити більш ефективними. Саме для цього «ЕЛІТ-Україна» створила систему CAR FLEET SERVICE. Вона передбачає комплексне обслуговування автопарку через одного постачальника всіх супутніх послуг:
- обслуговування автомобілів (регламентне обслуговування, позапланові ремонти, діагностики, мийки, шиномонтаж);
- кузовні ремонти;
- проходження обов’язкового технічного контролю (ОТК);
- послуги евакуатора.
У CAR FLEET SERVICE є мережа автосервісів в усіх обласних центрах. Загалом – більше 35 СТО. Станції працюють в парі з мережею складів-магазинів запчастин, які так само представлені в усіх обласних центрах і налічують 39 філій. Це дає змогу обслуговувати корпоративних клієнтів у форматі «єдиного вікна» по всій країні (на підконтрольних українському урядові територіях) і вирішувати питання, пов’язані з обслуговування техніки, «під ключ», і позбавляти від таких клопотів як:
- пошук СТО по країні та підписанням договорів з ними;
- підбір запчастин для ремонту;
- питання рекламації у разі їх настання;
- організація і погодження точних дат і часу візитів на СТО;
- контроль отримання первинних документів з обслуговування та інші організаційні питання.
Все це «ЕЛІТ-Україна» бере на себе. «Єдине вікно» передбачає організацію зручного, швидкого і, головне, безкоштовного процесу обслуговування корпоративної техніки.
Компанія сама нагадає про планове обслуговування кожного автомобіля, яке має відбуватись згідно регламенту. А у разі виникнення потреби у позаплановому ремонті, потрібно буде лише подати відповідну заявку через сайт або чат-бот. Все решта організують співробітники «ЕЛІТ-Україна». Кожен клієнт, до речі, має персонального менеджера.
Інші переваги CAR FLEET SERVICE
Обслуговування автопарку — не лише технічні роботи. За цим стоїть також чимала документарна робота. І одна з переваг системи CAR FLEET SERVICE полягає в тому, що вона здатна позбавити клієнтів від зайвої бюрократії.
По-перше, вони будуть мати справу з одним контрагентом за єдиним договором, з яким можна вирішити всі питання. «Зараз багато компаній спрямовують свої зусилля у бік консолідації постачальників. Тому наш формат послуги вирішує це питання і замість адміністрування господарських взаємовідносин з 30 + постачальниками, клієнт отримує можливість організації процесу обслуговування автопарку через одного постачальника», – пояснюють в «ЕЛІТ-Україна».
По-друге, клієнт буде мати доступ до онлайн-історії обслуговування свого автопарку у особистому кабінеті. Тобто щоб зрозуміти, коли і які роботи проводились по кожному з авто, не обов’язково зберігати архів паперових документів з СТО.
По-третє, «ЕЛІТ-Україна» має централізовану систему білінгу з використанням електронного документообігу, що зменшує навантаження на транспортний та фінансовий відділ клієнта, його бухгалтерію та співробітників, які користуються службовим транспортом. Компанія працює з двома найпоширенішими системами електронного документообігу – «МЕДОК» та «Вчасно».
В компанії запевняють, що їх система «єдиного вікна» здатна зекономити як час, так і гроші клієнтів, які ті постійно витрачають на обслуговування своїх автопарків. «Якщо брати в розрахунок тільки отримані рахунки на фактичне обслуговування, то це один рівень економії, а якщо додатково враховувати зекономлений час співробітників клієнта на адмініструванні цього процесу, то це інший рівень і цифри. Ми проводимо аналіз бізнес процесів кожного клієнта і надаємо розрахунок економії в персональній пропозиції», – резюмують в «ЕЛІТ-Україна».