LKQ ELIT

KYB – амортизатори і пружини підвіски, опори, пильовики і відбійники амортизаторів

Країна походження: Японія
Створення, місце розташування: 1935 р., Токіо, Японія
Веб-сайт: www.kyb-europe.com
Сертифікати: ISO 9001, QS 9000 a ISO 14001

ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД продукції

KYB є найбільшим постачальником амортизаторів виробникам транспортних засобів – 1 з 4 машин, що сходять з виробничих ліній по всьому світу, оснащена продукцією KYB, прийнятою в якості стандарту. KYB також є найбільшим постачальником оригінального обладнання в Європі.

Роки набутого досвіду дозволили KYB стати провідною компанією не тільки в галузі промислового виробництва та подальших розробок амортизаторів, але й інтегрованих контрольних систем автомобілів поряд з модулем підвіски.

Амортизатори KYB для вторинного ринку виробляються на тих же заводах і з застосуванням тієї ж технології, що і на конвеєр. Схема клапанів модернізується з урахуванням того факту, що амортизатори будуть встановлені на транспортних засобах з іншими комплектуючими деталями підвіски, щоб відновити управління, яке буде максимально наближене до оригінального, коли використовувалися нові комплектуючі. Це означає, що продукція KYB для вторинного ринку така ж, а часто навіть краща ніж для поставок на конвеєр.

KYB поставляє продукцію найвищої якості клієнтам по всьому світу, які працюють в різних галузях промисловості. Дане положення підтверджується девізом компанії, який говорить: «Наша точність – Ваша перевага». KYB ніколи не піде на компроміс, якщо справа стосується якості. Всі заводи KYB сертифіковані ISO9001, QS9000 і ISO14001.

Повністю автоматизований виробничий процес.

Продукція в асортименті «ЕЛІТ-Україна»:

  • Амортизатори
  • Опори і захисні комплекти амортизаторів
  • Гвинтові пружини

Асортимент продукції KYB:

Амортизатори PREMIUM – гідравлічні амортизатори, стійки підвіски і картриджі.

Оскільки амортизатор Premium зібраний на заводі і суворо відповідає заводським стандартам, наші клієнти можуть розраховувати на те, що вбудовані технічні функції забезпечать навіть кращий контроль за дорогою і комфортність ходу, ніж при використанні нових комплектуючих деталей.

Premium спеціально розроблений таким чином, щоб компенсувати загальний знос інших комплектуючих системи підвіски. Таким чином, забезпечується більш якісний хід транспортного засобу і покращений контроль рульового управління.

  • Економічна заміна оригінальних компонентів
  • Триетапна подвійна клапанна система
  • Багатокромковий сальник
  • Поршневий клапан з тефлоновим покриттям
  • Хромований шток амортизатора

44 (13) СЕРІЯ – АМОРТИЗАТОР

63 СЕРІЯ – СТІЙКИ МАКФЕРСОН

66 СЕРІЯ – КАРТРИДЖ

EXCEL-G – двотрубні газові амортизатори, стійки підвіски і картриджі

Запатентована клапанна схема і ємність зі стисненим азотом забезпечують комфортний хід транспортного засобу і вже через кілька хвилин після початку роботи істотно знижують процес кавітації (спінювання), який спостерігається при роботі амортизатора і служить причиною зниження його експлуатаційних характеристик.

  • Відновлює експлуатаційні характеристики оригінальних компонентів
  • Одноходовий клапан знижує спінювання і попереджає зниження експлуатаційних якостей
  • Триетапна подвійна клапанна система
  • Поршневий клапан з тефлоновим покриттям
  • Безшовний внутрішній циліндр і вушка, відсутність витоків
  • Запресовані втулки і гільзи
  • Хромований шток поршня

34 СЕРІЯ – ГАЗОВИЙ двотрубний АМОРТИЗАТОР

33 СЕРІЯ – ГАЗОВИЙ двотрубний АМОРТИЗАТОР – МАКФЕРСОН

36 СЕРІЯ – КАРТРИДЖ

GAS-A-JUST – амортизатори однотрубні з газом високого тиску

  • Відновлює експлуатаційні характеристики однотрубного оригінального амортизатора
  • Підвищує експлуатаційні якості в порівнянні з двотрубним оригінальним амортизатором
  • Повністю виключає утворення піни і зниження експлуатаційних якостей
  • Ступінь демпфування до 30% перевищує показники при використанні двотрубної системи
  • Однотрубний безшовний робочий циліндр, збільшений тиск
  • Фенольне ущільнення поршня забезпечує адекватні експлуатаційні характеристики
  • Додатковий вільно плаваючий поршень відокремлює оливу і стискає азот, що підвищує технічні характеристики, дозволяючи швидко реагувати на зміни швидкості
  • Безшовні опори і запресовані втулки підвищують опір матеріалу і виключають появу шуму

55 СЕРІЯ – ГАЗОВИЙ однотрубний АМОРТИЗАТОР

ULTRA-SR – амортизатори однотрубні з газом високого тиску, стійки підвіски і картриджі

Ultra SR спеціально спроектовані для забезпечення максимальної стійкості при водінні з урахуванням граничної безпеки для гонщиків з високими вимогами до керованості на дорозі. Стійки Макферсон наповнені газом.

  • Для спортивних гонщиків
  • Максимальна стійкість при водінні з урахуванням граничної безпеки
  • Більш жорстке демпфуюче зусилля забезпечує стабільну стійкість руху і контроль рульового управління
  • Більш високі експлуатаційні характеристики при використанні радіальних шин з металокордом або низькопрофільних шин. Повністю виключає утворення піни і зниження експлуатаційних якостей

24 СЕРІЯ – ГАЗОВИЙ ОДНотрубний АМОРТИЗАТОР

32 СЕРІЯ – МАКФЕРСОН

35 СЕРІЯ – ГАЗОВИЙ двотрубний АМОРТИЗАТОР

37 СЕРІЯ – КАРТРИДЖ

AGX – регульовані двотрубні газові амортизатори, стійки підвіски і картриджі

Регульовані газові амортизатори KYB AGX дозволяють водіям регулювати демпфування відповідно до визначених умов водіння

  • Регульоване вручну багатоетапне демпфування, 4 або 8-ми ходове
  • Немає потреби піднімати транспортний засіб для регулювання, а також використовувати спеціальний інструментарій
  • Присутні налаштування з урахуванням різних умов водіння – від м'яких до жорстких
  • Унікальна прогресивна клапанна система
  • Поршень особливого сплаву забезпечує підвищений опір матеріалу і більш тривалий термін служби
  • Безшовні циліндри і вушка

73 СЕРІЯ – МАКФЕРСОН

74 СЕРІЯ – ГАЗОВИЙ двотрубний АМОРТИЗАТОР

76 СЕРІЯ – КАРТРИДЖ

Пружини підвіски K-FLEX

  • Утримують вагу транспортного засобу і згладжують недоліки дорожнього покриття.
  • Збільшують термін служби амортизатора, а також інших компонентів підвіски, включаючи шину.
  • Разом з амортизаторами пружини формують систему підвіски, яка підтримує контакт колеса з дорогою.

Навіщо міняти пружини?

  • Щоб повернути транспортному засобу його первісний кліренс.
  • Щоб підтримувати зв'язок колеса з поверхнею дороги.
  • Щоб поліпшити керованість автомобіля.
  • Для покращення регулювання установки коліс.
  • Щоб зберегти гроші, продовжуючи «життя» амортизатора.

Коли слід замінити пружини?

  • Якщо пружини зламалися, слід завжди міняти їх попарно.
  • Якщо пружина просіла, слід міняти пружини в парі.
  • Амортизатори також слід міняти парно.

Переваги

  • Гаряча і холодна технологія навивки пружини
  • Стандарти виробництва ISO 9001
  • Дробоструйна обробка збільшує термін служби пружини
  • Підготовка поверхні і покриття епоксидним складом забезпечує відмінну стійкість до корозії
  • Технологія бічного навантаження (бананоподібні пружини)
  • Тип Мініблок

Комплект верхньої опори амортизатора

  • Покращує зв'язок між амортизатором і шасі
  • Збільшує «життя» амортизатора та інших компонентів підвіски (включаючи колесо)
  • Покращує керованість і контроль над автомобілем

Навіщо міняти верхні опори амортизаторів?

  • Щоб легше, плавніше і точніше входити в поворот
  • Щоб зменшити вібрацію
  • Щоб поліпшити керованість автомобілем
  • Для покращення регулювання установки коліс
  • Щоб зберегти гроші, продовжуючи «життя» амортизатора. Якщо опори будуть замінені одночасно з амортизаторами, не буде необхідності в додатковій роботі із заміни опор

Коли потрібно міняти верхні опори амортизаторів?

  • Кожного разу, коли Ви змінюєте амортизатори
  • Коли важко входити в поворот і присутній сторонній шум

Захисні комплекти

  • Запобігають забруднення і попадання вологи на поверхню штока
  • Захищають шток поршня від корозії, яка може бути викликана брудною дорогою (вплив бруду, вологи і каменів)
  • Збільшують термін служби стійки
  • Запобігають передчасному витоку оливи
  • Ддемпфують рух підвіски в стислому стані

Навіщо міняти захисні комплекти?

  • Щоб поліпшити керованість автомобілем
  • Щоб зберегти гроші, продовжуючи «життя» амортизатора і пружини
  • Якщо захисні комплекти будуть замінені одночасно з амортизаторами, не буде необхідності в додатковій роботі із заміни захисних комплектів

Коли слід міняти захисні комплекти?

  • Кожного разу, коли змінюєте амортизатори

Бренди: