KYB – амортизатори і пружини підвіски, опори, пильовики і відбійники амортизаторів
Країна походження: Японія
Створення, місце розташування: 1935 р., Токіо, Японія
Веб-сайт: www.kyb-europe.com
Сертифікати: ISO 9001, QS 9000 a ISO 14001
ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД продукції
KYB є найбільшим постачальником амортизаторів виробникам транспортних засобів – 1 з 4 машин, що сходять з виробничих ліній по всьому світу, оснащена продукцією KYB, прийнятою в якості стандарту. KYB також є найбільшим постачальником оригінального обладнання в Європі.
Роки набутого досвіду дозволили KYB стати провідною компанією не тільки в галузі промислового виробництва та подальших розробок амортизаторів, але й інтегрованих контрольних систем автомобілів поряд з модулем підвіски.
Амортизатори KYB для вторинного ринку виробляються на тих же заводах і з застосуванням тієї ж технології, що і на конвеєр. Схема клапанів модернізується з урахуванням того факту, що амортизатори будуть встановлені на транспортних засобах з іншими комплектуючими деталями підвіски, щоб відновити управління, яке буде максимально наближене до оригінального, коли використовувалися нові комплектуючі. Це означає, що продукція KYB для вторинного ринку така ж, а часто навіть краща ніж для поставок на конвеєр.
KYB поставляє продукцію найвищої якості клієнтам по всьому світу, які працюють в різних галузях промисловості. Дане положення підтверджується девізом компанії, який говорить: «Наша точність – Ваша перевага». KYB ніколи не піде на компроміс, якщо справа стосується якості. Всі заводи KYB сертифіковані ISO9001, QS9000 і ISO14001.
Повністю автоматизований виробничий процес.
Продукція в асортименті «ЕЛІТ-Україна»:
- Амортизатори
- Опори і захисні комплекти амортизаторів
- Гвинтові пружини
Асортимент продукції KYB:
Амортизатори PREMIUM – гідравлічні амортизатори, стійки підвіски і картриджі.
Оскільки амортизатор Premium зібраний на заводі і суворо відповідає заводським стандартам, наші клієнти можуть розраховувати на те, що вбудовані технічні функції забезпечать навіть кращий контроль за дорогою і комфортність ходу, ніж при використанні нових комплектуючих деталей.
Premium спеціально розроблений таким чином, щоб компенсувати загальний знос інших комплектуючих системи підвіски. Таким чином, забезпечується більш якісний хід транспортного засобу і покращений контроль рульового управління.
- Економічна заміна оригінальних компонентів
- Триетапна подвійна клапанна система
- Багатокромковий сальник
- Поршневий клапан з тефлоновим покриттям
- Хромований шток амортизатора
44 (13) СЕРІЯ – АМОРТИЗАТОР
63 СЕРІЯ – СТІЙКИ МАКФЕРСОН
66 СЕРІЯ – КАРТРИДЖ
EXCEL-G – двотрубні газові амортизатори, стійки підвіски і картриджі
Запатентована клапанна схема і ємність зі стисненим азотом забезпечують комфортний хід транспортного засобу і вже через кілька хвилин після початку роботи істотно знижують процес кавітації (спінювання), який спостерігається при роботі амортизатора і служить причиною зниження його експлуатаційних характеристик.
- Відновлює експлуатаційні характеристики оригінальних компонентів
- Одноходовий клапан знижує спінювання і попереджає зниження експлуатаційних якостей
- Триетапна подвійна клапанна система
- Поршневий клапан з тефлоновим покриттям
- Безшовний внутрішній циліндр і вушка, відсутність витоків
- Запресовані втулки і гільзи
- Хромований шток поршня
34 СЕРІЯ – ГАЗОВИЙ двотрубний АМОРТИЗАТОР
33 СЕРІЯ – ГАЗОВИЙ двотрубний АМОРТИЗАТОР – МАКФЕРСОН
36 СЕРІЯ – КАРТРИДЖ
GAS-A-JUST – амортизатори однотрубні з газом високого тиску
- Відновлює експлуатаційні характеристики однотрубного оригінального амортизатора
- Підвищує експлуатаційні якості в порівнянні з двотрубним оригінальним амортизатором
- Повністю виключає утворення піни і зниження експлуатаційних якостей
- Ступінь демпфування до 30% перевищує показники при використанні двотрубної системи
- Однотрубний безшовний робочий циліндр, збільшений тиск
- Фенольне ущільнення поршня забезпечує адекватні експлуатаційні характеристики
- Додатковий вільно плаваючий поршень відокремлює оливу і стискає азот, що підвищує технічні характеристики, дозволяючи швидко реагувати на зміни швидкості
- Безшовні опори і запресовані втулки підвищують опір матеріалу і виключають появу шуму
55 СЕРІЯ – ГАЗОВИЙ однотрубний АМОРТИЗАТОР
ULTRA-SR – амортизатори однотрубні з газом високого тиску, стійки підвіски і картриджі
Ultra SR спеціально спроектовані для забезпечення максимальної стійкості при водінні з урахуванням граничної безпеки для гонщиків з високими вимогами до керованості на дорозі. Стійки Макферсон наповнені газом.
- Для спортивних гонщиків
- Максимальна стійкість при водінні з урахуванням граничної безпеки
- Більш жорстке демпфуюче зусилля забезпечує стабільну стійкість руху і контроль рульового управління
- Більш високі експлуатаційні характеристики при використанні радіальних шин з металокордом або низькопрофільних шин. Повністю виключає утворення піни і зниження експлуатаційних якостей
24 СЕРІЯ – ГАЗОВИЙ ОДНотрубний АМОРТИЗАТОР
32 СЕРІЯ – МАКФЕРСОН
35 СЕРІЯ – ГАЗОВИЙ двотрубний АМОРТИЗАТОР
37 СЕРІЯ – КАРТРИДЖ
AGX – регульовані двотрубні газові амортизатори, стійки підвіски і картриджі
Регульовані газові амортизатори KYB AGX дозволяють водіям регулювати демпфування відповідно до визначених умов водіння
- Регульоване вручну багатоетапне демпфування, 4 або 8-ми ходове
- Немає потреби піднімати транспортний засіб для регулювання, а також використовувати спеціальний інструментарій
- Присутні налаштування з урахуванням різних умов водіння – від м'яких до жорстких
- Унікальна прогресивна клапанна система
- Поршень особливого сплаву забезпечує підвищений опір матеріалу і більш тривалий термін служби
- Безшовні циліндри і вушка
73 СЕРІЯ – МАКФЕРСОН
74 СЕРІЯ – ГАЗОВИЙ двотрубний АМОРТИЗАТОР
76 СЕРІЯ – КАРТРИДЖ
Пружини підвіски K-FLEX
- Утримують вагу транспортного засобу і згладжують недоліки дорожнього покриття.
- Збільшують термін служби амортизатора, а також інших компонентів підвіски, включаючи шину.
- Разом з амортизаторами пружини формують систему підвіски, яка підтримує контакт колеса з дорогою.
Навіщо міняти пружини?
- Щоб повернути транспортному засобу його первісний кліренс.
- Щоб підтримувати зв'язок колеса з поверхнею дороги.
- Щоб поліпшити керованість автомобіля.
- Для покращення регулювання установки коліс.
- Щоб зберегти гроші, продовжуючи «життя» амортизатора.
Коли слід замінити пружини?
- Якщо пружини зламалися, слід завжди міняти їх попарно.
- Якщо пружина просіла, слід міняти пружини в парі.
- Амортизатори також слід міняти парно.
Переваги
- Гаряча і холодна технологія навивки пружини
- Стандарти виробництва ISO 9001
- Дробоструйна обробка збільшує термін служби пружини
- Підготовка поверхні і покриття епоксидним складом забезпечує відмінну стійкість до корозії
- Технологія бічного навантаження (бананоподібні пружини)
- Тип Мініблок
Комплект верхньої опори амортизатора
- Покращує зв'язок між амортизатором і шасі
- Збільшує «життя» амортизатора та інших компонентів підвіски (включаючи колесо)
- Покращує керованість і контроль над автомобілем
Навіщо міняти верхні опори амортизаторів?
- Щоб легше, плавніше і точніше входити в поворот
- Щоб зменшити вібрацію
- Щоб поліпшити керованість автомобілем
- Для покращення регулювання установки коліс
- Щоб зберегти гроші, продовжуючи «життя» амортизатора. Якщо опори будуть замінені одночасно з амортизаторами, не буде необхідності в додатковій роботі із заміни опор
Коли потрібно міняти верхні опори амортизаторів?
- Кожного разу, коли Ви змінюєте амортизатори
- Коли важко входити в поворот і присутній сторонній шум
Захисні комплекти
- Запобігають забруднення і попадання вологи на поверхню штока
- Захищають шток поршня від корозії, яка може бути викликана брудною дорогою (вплив бруду, вологи і каменів)
- Збільшують термін служби стійки
- Запобігають передчасному витоку оливи
- Ддемпфують рух підвіски в стислому стані
Навіщо міняти захисні комплекти?
- Щоб поліпшити керованість автомобілем
- Щоб зберегти гроші, продовжуючи «життя» амортизатора і пружини
- Якщо захисні комплекти будуть замінені одночасно з амортизаторами, не буде необхідності в додатковій роботі із заміни захисних комплектів
Коли слід міняти захисні комплекти?
- Кожного разу, коли змінюєте амортизатори