ELIT11

Забутий пікап Skoda повертається в новому сучасному вигляді

29 серпня 2025

Skoda Felicia, що з’явилася у 1994 році як наступниця Favorit, стала першим автомобілем марки, у створенні якого відчутно проявилися німецькі інженерні рішення від Volkswagen Group. За шість років виробництва ця модель випускалася у кількох кузовах, включно з пікапом. Саме він дав початок незвичній модифікації Felicia Fun, створеній у кількості лише 4216 екземплярів.

Felicia Fun вирізнялася розсувною задньою перегородкою, що відкривала доступ до двох додаткових сидінь, залишаючи місце для багажу. Пасажирів у відкритій частині захищав брезентовий дах, а яскраво-жовте забарвлення з зеленими чи помаранчевими акцентами надавало авто святкового вигляду. Додатково Skoda обладнала модель заднім спойлером, підкреслюючи її грайливий характер.

У 2025 році легендарна Felicia Fun повернулася, але вже у вигляді цифрового концепту в межах серії «Icons Get a Makeover». Французький дизайнер Жульєн Петісеньор використав сучасну мову «Modern Solid», водночас залишивши візуальні посилання на 1990-ті. Його бачення зберігає оригінальний дух, проте пропонує сміливі сучасні форми.

Інтер’єр концепту вирізняється комбінацією сучасних технологій та ретро-атмосфери. Панель з великими екранами нагадує масивні монітори минулого, а графіка на дисплеях стилізована під класичні відеоігри. Така ностальгія поєднується з актуальним мінімалізмом і цифровим підходом у дизайні.

На відміну від оригіналу, сучасна Felicia Fun стала виключно двомісною, пожертвувавши задніми сидіннями заради більшого вантажного відсіку. Хоча це лише віртуальний експеримент, імовірність його втілення у серійний проєкт мінімальна. Skoda вже давно не випускає пікапів, а спроби у 2010-х створити власну версію Amarok так і залишилися нереалізованими.

Інтер’єр концепту вирізняється комбінацією сучасних технологій та ретро-атмосфери. Панель з великими екранами нагадує масивні монітори минулого, а графіка на дисплеях стилізована під класичні відеоігри. Така ностальгія поєднується з актуальним мінімалізмом і цифровим підходом у дизайні.

На відміну від оригіналу, сучасна Felicia Fun стала виключно двомісною, пожертвувавши задніми сидіннями заради більшого вантажного відсіку. Хоча це лише віртуальний експеримент, імовірність його втілення у серійний проєкт мінімальна. Skoda вже давно не випускає пікапів, а спроби у 2010-х створити власну версію Amarok так і залишилися нереалізованими.

Інтер’єр концепту вирізняється комбінацією сучасних технологій та ретро-атмосфери. Панель з великими екранами нагадує масивні монітори минулого, а графіка на дисплеях стилізована під класичні відеоігри. Така ностальгія поєднується з актуальним мінімалізмом і цифровим підходом у дизайні.

На відміну від оригіналу, сучасна Felicia Fun стала виключно двомісною, пожертвувавши задніми сидіннями заради більшого вантажного відсіку. Хоча це лише віртуальний експеримент, імовірність його втілення у серійний проєкт мінімальна. Skoda вже давно не випускає пікапів, а спроби у 2010-х створити власну версію Amarok так і залишилися нереалізованими.

Джерело: mmr.net.ua