Знаковий ювілей в автомобільній промисловості.
18 вересня 2014Сто років тому, у березні 1914 року, компанія Bosch представила свій перший електричний стартер, чим відкрила
водієві світ безпеки й комфорту, а автоіндустрії – шлях до подальшої електрифікації.
До появи стартера водій змушений був докладати масу зусиль, щоб запустити
двигун за допомогою пускового руків’я, яке, до того ж, обертаючись, могло
вислизнути і завдати йому серйозних травм. Стартер Bosch звільнив водія від необхідності
запускати двигун вручну.
Відкриття нового напрямку
Ручний запуск більше не потрібен
За часів ручного запуску двигуна пускове руків’я часто вислизало і могло травмувати водія. Оскільки люди і без того досить насторожено ставилися до автомобіля, високий ризик тілесних травм міг невиправно зіпсувати репутацію всьому автопрому. Володіння і управління автомобілем було привілеєм тільки заможних людей, які не хотіли ділитися цим задоволенням із шофером. Автолюбителям потрібна була максимально надійна та абсолютно безпечна альтернатива механічному стартеру. І електростартер Bosch виконав це завдання – тепер двигун можна було запускати натисканням педалі, а пізніше і простим торканням кнопки.
Інновація з майбутнім
У перші роки найвищий попит на електростартери демонструвала Північна Америка. Це і стало причиною відкриття 1914 року заводу з виробництва стартерів у м. Плейнфілд, штат Нью-Джерсі. Відпочатку продажі були досить скромними: до 1927 року було продано всього близько 11 000 стартерів. Але популярність продукту поступово зростала, і вже до 1933 року продажі досягли позначки у 550 000 штук. Через кілька десятиліть стартер все ж таки практично витіснив пускове руків’я з автоіндустрії, що свідчило про його відмінні перспективи подальшого розвитку.